Zkontrolujte svou objednávku
Napište číslo objednávky a příjmení v případě individuálního klienta, nebo DIČ v případě firmy.

Zjistěte stav

Zjistěte stav objednávky

Často kladené dotazy

   

Jak dlouho trvá doba expedice?

Jakmile je zboží předáno dopravní službě DPD, pak je zboží zákazníkovi doručeno od 2-3 nebo 3-4 pracovních dnů.

 

Jaká záruka je poskytována na pneumatiky a disky?

Na pneumatiky a disky se standardně poskytuje záruka 2 roky.

 

Jakým způsobem je zajištěna doprava?

Pneumatiky a disky zasíláme DPD nebo dopravní službou GLS.

 

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano, zasíláme. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, můžete si udělat objednávku na našem novém e-shopu www.oponeo.sk

 

Jaké způsoby plateb mohu využít?

Objednávky je možné zaplatit bankovním převodem nebo na dobírku (jenom zboží doručované v 48 H).

 

Kdy a jakým způsobem obdržím účetní doklad?

Účetní doklad (potvrzení prodeje) nebo fakturu obdržíte e - mailovou cestou.

 

Uchovává Oponeo údaje mé kreditní karty nebo údaje bankovního účtu?

Ne. Oponeo neuchovává žádné údaje z kreditních karet, PIN kódy nebo údaje bankovního účtu.
Údaje z karty jsou předávané jenom do systému HiPay a PayPal.

 

Jsou elektronické způsoby platby platné?

Ne. Neúčtujeme žádné další poplatky za elektronické transakce.
Platíte jen za objednané zboží a doručení je vždy zdarma.

 

Jak dlouho trvá reklamace zboží?

Naši pracovníci dělají vše proto, aby byla reklamace ke vší spokojenosti zákazníka vyřízena v co nejkratším termínu. Na vyřízení reklamace je ze zákona poskytnuto 30 dnů.

 

Jaká je cena za dopravné?

Doprava je zcela zdarma.

 

Mohu si objednané zboží osobně vyzvednout?

Bohužel, teď nemá možností vyzvednout pneumatiky osobně.

 

Zvolil jsem platbu bankovním převodem, jaké jsou vaše bankovní údaje?

FORTIS BANK SA/NV Číslo účtu: 064450-6100430005 Kód banky: 6300 IBAN: CZ7963000644506100430005 SWIFT: GEBACZPP