Zkontrolujte svou objednávku
Napište číslo objednávky a příjmení v případě individuálního klienta, nebo DIČ v případě firmy.

Zjistěte stav

Zjistěte stav objednávky

5 DŮVODŮ PROČ NAKUPOVAT V OPONEO
  1. Platba SSL-Secure
  2. Rychlé a bezplatné
    dodání
  3. Nové z výroby,
    originální zboží
  4. Více než milión
    zákazníků
  5. Síť evropského
    prodeje

Nokian WR D4 205/55 R16 91 T

Srovnejte

Přejděte
na seznam pneumatik 205/55 R16

Rozměr pneumatiky:
205/55 R16
Rychlostní index:
T = max 190 km-h
index nosnosti:
91 = max 615 kg
Sezóna:
Zimní
Typ vozidla:
Osobní
  • Doručení zdarma
  • Dodací lhůta: 3-4 pracovní dny

Tento produkt byl naposledy koupen včera o hodině 23:58

  • Dostupnost:
    Více než 12 ks skladem
    Počet:
    1 698 / ks
    Koupit
    4,5
    Hodnocení: Stojí za doporučení 111150 349 názorů
    Štítek:
    C B 69 dB
    C B 69 dB
    Více informací
5 DŮVODŮ PROČ NAKUPOVAT V OPONEO
  1. Platba SSL-Secure
  2. Rychlé a bezplatné
    dodání
  3. Nové z výroby,
    originální zboží
  4. Více než milión
    zákazníků
  5. Síť evropského
    prodeje

Názory uživatelů

Celkové hodnocení: 4,5 Celkové hodnocení: Celkové hodnocení 349 názory

stojí za doporučení
  • Náklady na vlastnictví: Vliv pneumatiky na provozní náklady auta 111130 4,3
  • Komfort: Vliv pneumatiky na pohodlí cestovaní 111140 4,4
  • Silniční vlastnosti: Vliv pneumatiky na jizdní vlastnosti 111150 4,5

349 lidí hodnotilo pneumatiku

  • 5 194 lidí
  • 4 138 lidí
  • 3 14 lidí
  • 2 2 lidí
  • 1 1 lidí

96% uživatelů doporučuje pneumatiku

96%

Informace o pneumatikách jsou shromažďovány již 1511 dnů. V té době jsme získali 349 názorů.
Celková ujetá vzdálenost našich zákazníků je 2117000 km.

Nejvýše hodnoceným parametrem je: suchý povrch.

Pneumatiky byly nejčastěji hodnoceny uživateli, kteří jezdí obvykle ve městě.

Tato pneumatika byla posuzována řidiči, kteří označují svůj styl jízdy jako střední.

Poslední názory:

Počet hodnocení na stránce:

  • Názor mimo CZ Uživatel: Ozar
    Hodnocení: 5,0 11111

    Je toto hodnocení užitečné? Ano Ne

    1 osoba 0 osob

    Když jsem se rozhodl koupit pneumatiky své auto (Ford Focus 2013) na zimu, udělal hodně výzkumu na internetu a na trhu. Takové shromažďování informací trvalo v blízkosti čtyř měsíců. Studoval jsem mnoho modelů pneumatik mnoha značek. Provedl jsem spoustu prodeje na místě a srovnál jsem ceny na trhu. Vynálezce zimních pneumatik nastavení na zimní období mne přesvědčilo, takže rozhodl jsem se koupit pneumatiky firmy Nokian, a je to jejich nejnovější zimní pneumatika. Jsem zkontroloval hodně prodejců na trhu, ale taky internetové stránky Nokian. Při studiu pneumatik na Oponeo, stránka ukázala být vhodnější než jiné a cena gum byla také lepši. Společnost Oponeo poskytuje více detailů než ostatní. Po zadání objednávky z webu společnosti Oponeo jsem telefonicky mluvil s zástupci zákazníků a dal garance doručeni za dva dny (býval jsem v Krkonoších). Všechno bylo na telefonu řečeno a všechny sliby byly zachovány (konzultant dodatečně mluvil něco o historii výroby pneumatik). Jsem opravdu rád, že jsem udělal nákup v Oponeo. Pneumatiky Nokian WR D4 vykazují vynikající výkon jako jsem očekával. Cítíte se bezpečně v zasněženém počasí a v deštivém počasí. Cestoval jsem po dlouhých silnicích díky mým pneumatikám a i na silnicích, kde mnoho aut cestuje s nízkou rychlostí, když jsem našel šance používat své pneumatiky více na dlouhou cestu a byl jsem velmi rád během jízdy. Jako ze pneumatiky Nokian WR D4 jsou zimní, tak jsou mimochodem hlučnější než letní pneumatiky, ale v tomto případe zda mi se to, ze vypadají ještě méně hlučné. Mohlo sněžit, mohly byt deštivé a suché počasí, ale v za všech podmínkách pneumatiky byly velmi dobré. Samozřejmě, neměli bychom očekávat od pneumatik zázraku, jsou to jedné z nejlepších pneumatik na světě. Jediná vada je že pneumatiky jsou trochu měkké, a pokud do zatáčky půjdete velmi nedbale, budete mít zničeni konstrukcí cele pneumatiky. Pneumatiky zimní Nokian WR D4 jsou samozřejmě skvěle na sněhu, ale neměli bychom očekávat, že budou stejné na zledovatělých silnicích. Pokud si dáváte pozor budete velmi potěšen. Cítil jsem trochu zvýšení spotřeby paliva kvůli skutečnosti, že jde o zimní pneumatiku, a můžeme říci, že pneumatika Nokian WR D4 je ideální na zimní počasí. Značka, která je s Finska, musí vyvařit perfektní zimní pneumatiky jako Nokian. Nokian je vynálezce zimní pneumatiky. Pokud jde o Oponeo - jsem velmi rád, aby si stránky společnosti. Doporučuji každému, kdo hledá zimní pneumatiky pneumatiky Nokian WR D4 a za prostřednictvím Oponeo. Zejména bych určitě doporučil přátelům, aby používali Oponeo. Myslím, že v Oponeo dostanete nejlepší cenu, a jsem si jistý, že všechny který objednávali jsou spokojeni se službami, které nabízí a zájmu zástupce zákaznické služby.
  • Názor mimo CZ Uživatel: MartinB
    Hodnocení: 5,0 11111

    Je toto hodnocení užitečné? Ano Ne

    0 osob 0 osob

    Pneumatiky mám vice než dva měsíce. Jezdil jsem na ně trochu více než 1200km. Mam vozidlo, které váží asi 1,500kg. Jezdím hlavně po městě. První co mě zajímalo při doručeni byla příjemná vůně gumy. Byl trošku jiný jako při "standardní" pneumatice. Slyšel jsem, ze Nokian při produkce používá Řepkovy olej, tak je možné ze to s toho důvodu taková vůně. Opravdu tyto pneumatiky voní úplně jinak. Pokud jde o dezén, tak nevenuju velkou pozornost. Pneumatiky musí byt skutečná při brzděním, vypoustenim vody, blata a sněhu. Na druhým miste je hluk a na třetím valivý odpor. Ale musím přiznat, ze tento dezén je unikátní a vypadá docela hezky. Pokud jde o trakci. Na suché pneumatiky pevně se lepí do asfaltu, a je velmi ticha. Při vysokých rychlostech na dálnici hluk pneumatik se neobtěžoval, a je to velký plus pneumatik Nokian. Měl jsem možnost jezdit po městě během opravdu obrovských lijáku. Místo silnic byly jenou bystřiny vody. Jsem potěšen, jak této pneumatiky chovají se s vodou. Při 70 km/h v těchto podmínek, jen jsem slyšel hluk „česane” vody, a auto sedělo jako lepidlo. Rut s vodou? U těchto pneumatik to nevadí. Brzděni? Z 70 km/h v těchto podmínek ne viděl jsem žádný rozdíl na mokré a na suché. Pokud jde o zimně podmínky, to bylo toho sněhu trosku víc než v minulosti, tak mohl jsem víc vyzkoušet pneumatiky Nokian. žádný rozdíl, či je to kopný sníh, či blato – pneumatiky "seděli". České zimy nejsou tak krute, tak aby mít 100% jistoty, musel bych jít někde třeba do Rakouska. V současné době davam maximální poznámku, protože pneumatiky Nokian jsou vynikající na mokré a suché. Valivý odpor je stejný jako v případe letních pneu (Pirelli), nicméně přejel jsem jenou 1200km, takže odolnosti také jsem ještě ne cítil. Útlum nerovnosti - pro mne trochu zbytečný parametr – všechno závisí od výšky pneumatiky a také zavěšení vozidla. Podle mého názoru všechní pneumatiky třídy premium mají podobny tento parametr. Sčítací: Pokud mas možnost zaplatit cca 10000CZK na zimní pneumatiky, čestně doporučuji všem. Pokud ne, tak i Barum štaci, ale podle mého názoru stoji za to koupit Nokiany, protože je to jediný element vozidlo který má kontakt z povrchem. Jediní problém který mam ráno, je to jak rychle odklízí sníh s auto, a ne to či pneumatiky zvládnou dnešní počasí.
  • Názor mimo CZ Uživatel: Petr
    Hodnocení: 3,8 111800

    Je toto hodnocení užitečné? Ano Ne

    0 osob 2 osoby

    Pneumatika zachovává chladnou hlavu a také s více než 300 koní, ale ..No jen málo, ale .Pierwsze na nad + 10 ° C při brzdění z vysoké rychlosti strašně ohýbá - dost z vás dojem, že se chystáte ráfek, na zem a jen pocit, že na volantu navíc, nad + 8-9stC během brzdění dělá podivné zvuky (něco takového výslovně hučí a píšťalky, kupodivu od začátku jsem si myslel, že jsem stále přicházejí brzdy), druhou Downer, ale mizí v jeho očích, jen v porovnání s předchozím modellu Zde odosze wrwazenei guma, které je 3x Seznam uživatelů měkčí než v WRD3. O několik dní jízdy v dodatnch teploty, někteří rychleji zabrzdil najednou mít 16 tisíc 8 mm běhounu v blízkosti 4 mm km místo. Jakékoli super-agresivní jízdy, nejvíce dálnice a je klasifikován jako největší nevýhody pneumatiky. Na straně plus? Lepidla pro suché lepší než typ letní pneumatiky Dunlop Sport MAX na mokré na všech zjevení, protože jsem v podstatě může jezdit, jako kdyby tam byl žádná voda na silnici Celkově se poslední slovo: Je-li dost jezdí dál a jsou závislé na vysoké využití výkonu a vysokou stuktecznosci bralbym ve tmě, ale v případě, Jedete na hodně z toho přizpůsobili s ohledem na nutnost koupit 2 sady během jednoho zimě, a už vůbec ne spolehnout na to s vámi dost dobře a pro druhý rok .Wybor patří tobě milý kupující.
  • Názor mimo CZ Uživatel: Rocco
    Hodnocení: 5,0 11111

    Je toto hodnocení užitečné? Ano Ne

    1 osoba 0 osob

    Koupil jsem pneumatiky Nokian na místo Pirelli Winter Snowcontrol 185/60 R15. Na léto používám Michelin Energy Saver + ve stejné velikosti. Rozhodl jsem se koupit Nokian v „XL” verze s indexem únosnosti 88 namísto 84 abych mohl získat větší podporu. Ukázalo se, ze vyber nové pneumatiky Nokian byl velmi dobry. Pokud jde o přilnavost na suché, mokré na na sněhu, je to stejně jako v případe Pirelli. Nokian WR D4 je podobny jako Michelin pokud jde o přilnavost na suché. Valivý odpor – Nokian nabízejí nižší spotřebu paliva, a také nižší hluk, i když je to zimní pneumatika o větším zatížením indexem. Moje auto, s tým všem o čim jsem psal, nabízí vynikající komfort, dává velký prostor pro sportovní manévry. Zjistil jsem, větší přilnavost než v létě na Michelin, což mě velmi ohromeni. Po celé zimě, ve které jsem cestoval kolem 15.000 kilometrů, dezén opotřebován méně než jeden milimetr. Nemohl jsem koupit lepši pneumatiky na můj styl jízdy. Jsem velmi spokojeny s tímto nákupem, a také služba Oponeo była jednoduchá a rychlá.
  • Názor mimo CZ Uživatel: Adi
    Hodnocení: 5,0 11111

    Je toto hodnocení užitečné? Ano Ne

    0 osob 0 osob

    Pneumatiky jsem koupil před 10 dny a jezdil jsem asi 700 km, takže ještě nejsou stoprocentní uložené. Zpočátku jsem byl fascinován dezénem, každý den, ale víc a víc se mi on líbí. K dnešnímu dnu nemohl jsem vyzkoušet přilnavost na sněhu, takže hodnocení dávám do předu - v naději, že se nemýlím. Klid na suché, pneumatika drzí jako lepidlo, snadno vede po cestě. Jemné parkovací manévry, žádný hluk, i když ve srovnání s dobrými letními pneumatikami Vredestein (Sportrac 5). Tlumení nerovností skvěle. Když najel jsem na dlažební kostku na kruhovém objezdu, jsem měl pocit, že pneumatika nějako "zabalila" kostku v dezén. Na Mokré vynikající. Při dynamickým pohybe - asi 2700obr/min pneumatiky ještě ani jednou neztratili přilnavosti. V dešti a rychlosti až 120 km/h předvídatelné a je jen slyšet, jak vyhodí vodu zpod dezénu. Už se těším na sníh. Pokud je pak možnost upravit recenzí – přidám poznámku.

Počet hodnocení na stránce:

Popis výrobku

Nokian WR D4 205/55 R16 91 T

Pneumatika má symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake – Trojvrcholová hora se sněhovou vločkou). Znamená to, že pneumatiky splňují požadavky Evropské Unie tykající se zimních pneumatik. Symbol je poskytnutý konkrétnímu modelu pneumatik po přesných testech kontrolujících přilnavost na sněhu.

Nokian WR D4 je zimní pneumatika třídy premium. Garantuje výbornou kvalitu a bezpečnost na vysoké úrovní. Nejdůležitější výhody pneumatiky Nokian WR D4 jsou:

  • menší spotřebování benzinu,
  • dokonalá přilnavost na mokrém povrchu,
  • tichost a pohodlnost,
  • kratka brzdna dráha.

Štítek

Pneumatika Nokian WR D4 v rozměru 205/55 R16 91 T, podle informace udané výrobcem dispunuje následujícími jízdními parametry:

  • C
  • B
  • 69 dB
C B 69 dB

Palivová účinnost (valivý odpor)

Palivová efektivita je kategorizována od A do G na barevné škále. Třída A (zelená) hovoří o nejnižším valivém odporu a maximální možné úspoře paliva. Naopak třída G (červená) představuje nejvyšší valivý odpor a nejnižší úsporu paliva. Valivý odpor ovlivňuje nejen spotřebu paliva, ale i emise oxidu uhličitého. Čím nižší valivý odpor, tím nižší emise.

Brzdění na mokré vozovce

Třída A znamená nejkratší brzdnou dráhu, třída G potom nejdelší brzdnou dráhu. Brzdění na mokré vozovce ovlivňuje schopnost uchování přilnavosti na mokrém povrchu. V praxi platí, že čím lepší třída, tím lepší jízdní vlastnosti na mokré vozovce. Tento parametr má vliv na bezpečnost na silnici.

Vnější hluk

Pneumatiky se podílejí na množství vozidlem generovaného hluku. To se odráží ve významu používaných vlnových symbolů: jedna černá vlna označuje tichou pneumatiku, zatímco tři vlny vyznačují vyšší hlasitost. Hodnocení EU posuzují externí emise hluku pneumatiky v decibelech (dB). Výběr pneumatiky s nižší úrovní hluku se odráží ve Vašem řízení v okolním prostředí.

Testy pneumatik

2018 test ADAC v rozměru: 175/65 R14 hodnocení: uspokojivá
test ADAC v rozměru: 205/55 R16 hodnocení: uspokojivá
test Auto Bild v rozměru: 195/65 R15 hodnocení: uspokojivá
test ÖAMTC v rozměru: 175/65 R14 hodnocení: doporučený
test ÖAMTC v rozměru: 205/55 R16 hodnocení: doporučený
test ACE/GTÜ v rozměru: 185/65 R15 2. místo hodnocení: doporučený
test TCS v rozměru: 175/65 R14 hodnocení: doporučený
test TCS v rozměru: 205/55 R16 hodnocení: doporučený
test Auto, Motor und Sport v rozměru: 205/55 R16 3. místo hodnocení: doporučený
test ACE/ARBÖ v rozměru: 165/65 R15 2. místo hodnocení: doporučený
test ADAC v rozměru: 195/65 R15 hodnocení: uspokojivá
test Auto Bild v rozměru: 225/50 R17 hodnocení: uspokojivá
test Auto Zeitung v rozměru: 195/65 R15 hodnocení: uspokojivá
test Auto Zeitung v rozměru: 215/65 R16 hodnocení: uspokojivá
test ÖAMTC v rozměru: 195/65 R15 hodnocení: doporučený
test ÖAMTC v rozměru: 215/65 R16 hodnocení: doporučený
test TCS v rozměru: 195/65 R15 hodnocení: doporučený
test TCS v rozměru: 215/65 R16 hodnocení: doporučený
test ADAC v rozměru: 225/45 R17 hodnocení: uspokojivá
test Auto Zeitung v rozměru: 205/55 R16 2. místo hodnocení: vřele doporučený
test Auto Bild v rozměru: 205/55 R16 hodnocení: dobrá
test AUTO Straßenverkehr v rozměru: 215/60 R17 2. místo hodnocení: doporučený
test AutoExpress v rozměru: 205/55 R16 2. místo hodnocení:
test Autoklub ČR v rozměru: 205/55 R16 hodnocení: dobrá
test Auto, Motor und Sport v rozměru: 215/60 R17 2. místo hodnocení:
test TCS v rozměru: 185/65 R15 3. místo hodnocení: doporučený
test TCS v rozměru: 225/45 R17 hodnocení: doporučený
test Auto Bild Sportcars v rozměru: 225/45 R18 hodnocení: uspokojivá
test Auto, Motor und Sport v rozměru: 225/50 R17 hodnocení: doporučený
test Auto Zeitung v rozměru: 185/65 R15 2. místo hodnocení: vřele doporučený
test ACE/GTÜ v rozměru: 225/50 R17 hodnocení: doporučený