Pneumatika má symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake – Trojvrcholová hora se sněhovou vločkou). Znamená to, že pneumatiky splňují požadavky Evropské Unie tykající se zimních pneumatik. Symbol je poskytnutý konkrétnímu modelu pneumatik po přesných testech kontrolujících přilnavost na sněhu.
testy pneumatiky Dunlop SP Winter Sport 4D:
2014
ACE/GTÜ
205/55 R16
vřele doporučený
-
Auto-Zeitung Allrad
235/65 R17
vřele doporučený
2
Auto Bild Allrad
235/65 R17
vzorný
2
Auto Zeitung
205/55 R16
vřele doporučený
-
Sport Auto
225/45 R18
doporučený
3
ADAC
195/65 R15
velmi dobrá
3
AUTO Straßenverkehr
205/55 R16
doporučený
3
Off-Road
215/65 R15
dobrá
2
auto motor i sport
205/55 R15
doporučený
3
2013
Auto Bild Allrad
215/65 R16
vzorný
1
Auto Bild Sportcars
225/50 R17
dobrá
-
ADAC
225/45 R17
uspokojivá
-
2012
Auto Zeitung
205/55 R16
vřele doporučený
-
Auto Bild Allrad
235/55 R17
dobrá
3
ADAC
205/55 R16
velmi dobrá
3
ADAC
215/65 R16
velmi dobrá
2
2011
Auto Bild Sportcars
225/40 R18
vzorný
1
Sport Auto
225/45 R17
vřele doporučený
2
Auto Zeitung
205/55 R16
vřele doporučený
-
Auto Bild
225/45 R17
doporučený
3
Stupnice hodnocení:
Nejvyšší
nejnižší
Pneumatika Dunlop SP Winter Sport 4D nabízí v zimě výjimečnou ovladatelnost a brzdění pro výkonné vozy.
Dunlop SP Winter Sport 4D používájí stejný systém 3D lamel jako Goodyear Ultra Grip 8 avšak kombinuje ho s novými příčnými lamelami, jenž tvoří „microblock systém“, který umožňuje lepší rozložení tlaku po celém povrchu pneumatiky.
Směrové drážky modelu SP WinterSport 4D rychle odvádějí vodu pryč a předcházejí aquaplaningu na zasněženém nebo mokrém povrchu vozovek.
Dunlop SP Winter Sport 4D má dezén šetřící palivo a díky jeho lehké konstrukci a materiálům potřebují pneumatiky SP Winter Sport 4D méně energie k odvalování. Výsledkem je cestování s nižšími náklady za palivo a nižšími emisemi CO2.
Hluboké sněhové zářezy pneumatik Dunlop SP Winter Sport 4D se zakusují do povrchu a tak umožňují větší přilnavost při zrychlování, brzdění a stoupání.
Jedinečný dezén běhounu
SP WinterSport 4D staví do kontaktu s vozovkou velké množství ostrých hran a umožňuje tak lepší záběr na zasněženém nebo mokrém povrchu vozovek.