+420 296 180 465
+420 296 180 465
Dnes:
8 až 20
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 - Hodnocení uživatelů
10
11
12
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
Michał
4,4
Řízení se kroutily 200 hp dieselový motor s výkonem kolem 400 nm, a před tím jsem byl v držení Dunlop SP Sport 01, který potlačit hrboly trochu lépe - zbytek je určitě plus pro Bridgestone'ów. Trakce na suchém asfaltu je ohromující. Zatímco Dunlopy ušetřil klid "cvičení" a snímek, za házení 3 běh (z role i na druhý rychlostní stupeň rád točit), tak aby plně trakci Bridgestony již na druhý převodový stupeň, kde z nějakého předení z role nemá ani řeč rychlostí 1 ! Sprint je určitý majetek 0-100 tyto pneumatiky, Potenza Adrenalin mi umožnilo jít dolů na 6,8 sekundy na stovky, kde Dunlopach podařilo najednou vyvíjet 7.3. A to nemluvím o tom, že velký klacek na suchu v rozích. Dezén také se dívá na nejméně zajímavé. Pokud chcete řídit dynamický, rychlý-off a náznak adrenalinu, že tyto pneumatiky jsou určitě pro vás! ;)
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Alfa Romeo 147 Hatchback I 1.9 JTDM 16V (103kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
-
AlexMil
4,4
Skvělé suchý vzduch, je jako jízda na koleje a nabízí dobrou postup při průjezdu zatáčkami. Udržuje kontrolu nad vozem v případě nouze na dálnici je vysoká, že rychlost v městských ulicích nyní vyrobeny desítky kole ... Ty vám umožní bavit v horských stezkách. Také divu, že výnos za mokra: aquaplaningu neexistující až mírných rychlostech v zatáčkách velmi dobře udržuje sevření. Vynikající zvuk, po prvním 500km ztichne. Spotřeba paliva je v souladu s pneumatikami, které jsem namontovaných (Continental SportContact2), jsem zažil nárůst průměrné spotřeby paliva 0,2 l / 100 km
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Opel Astra Hatchback J 2.0 CDTI (121kW) (5/115)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Łukasz S
4,3
Nevýhody: Mám MK4 Mondeo vůz a bohužel pro tyto pneumatiky jezdit není pohodlné. Pneumatiky jsou velmi tvrdé práce výsledkem v celém systému odpružení. Dokonce i tlak 2,2 úroveň nepomůže. Předchozí Goodyear Excellence byla mnohem lepší. Koupil jsem tyto pneumatiky doporučené výrobcem a velikosti 215/55 16-palcová kola vypadají "baloniasto" poněkud kazí celkový vzhled vozu. Skutečnost, že super chrání ráfek podle škrábanců, ale vzhled je také důležité. Toto jsou typické pro použití pneumatik s nízkým profilem a velkými koly. Pros: Pneumatiky fenomenální "nalepit" na silnici, auto rychle reagovat na změny ve směru jízdy, to cítit od prvního použití, auto bude velmi jistý a "agilní". Nikdy jsem se připojil k ABS i když ne zabrzdil pád se 120 km / h. Z hlediska bezpečnosti, jsou tyto pneumatiky stojí na nejvyšší úrovni. Doporučil bych tyto pneumatiky velkými koly ve sportovních autech. Pro lidi, kteří ocení pohodlí a komfort nedoporučujeme tyto pneumatiky.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Ford Mondeo Kombi IV 2.0
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
-
Marcin
4,3
Skvělá pneumatika a její cena je obdivuhodná, jel jsem asi na 10 000 km (jednu sezónu) a jsem velmi spokojený. Nízká hlučnost a stabilní zatáčení na suchých a mokrých vozovkách. Pokud někdo by se mě ptáte, jestli bych doporučit tuto pneumatiku je určitě ANO
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Seat Ibiza Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
5
Trvanlivost
5
Robert
4,2
Jel jsem do továrny Bridgestone ER300, ale došly. Změnil jsem se Potenza Adrenalin. Auto lépe provádět na nich, ale pravděpodobně poněkud hlasitější. Myslím, že je lepší, aby mokré doporučit!
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Peugeot 207 SW Outdoor
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
-
kowkow
4,2
Najel jsem na pneumatikách Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 v sezóně asi 10 tisíc km v Honda civic Typ R. Na suchém jsou velmi dobré, dobře se drží povrchu, ale musíte mít na paměti, že toto je pneumatika se sportovním charakterem, a proto by měla být chopná na 100% zvládat a umožňovat dynamickou jízdu. Pneumatika může vést k minimálnímu prokluzu, ale se super přilnavostí. Myšlenkou je projet zatáčku v co nejkratším čase, ne aby pneumatika držela za každou cenu, až kriticky, protože se nejedná o turistickou pneumatiku. Z tohoto důvodu bych nedoporučoval pneumatiku pro rodinné vozy, hatchbacky typ atd. astra pneumatiky velmi dobře odráží v těžké jízdě a toho si nejvíce vážím. Boky jsou těžké, Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 není super stabilní při vysokých rychlostech. Nízká hlučnost, vypadá super! Na mokré žádný zázrak, ale na suchu je velmi dobře cítit její hranice, tak a tak velká + nevýhodou je velká strippabilitá pneumatiky, nedal jsem jim velký prostor, aby se předvedly (10tis.) a stále šlapu na předních pneumatikách - jsou 5mm, 7mm vzadu. Jezdím poměrně rychle, ale bez nadsázky. Doporučuji tento článek:
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Honda Civic 3door
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Vojtik BTM
4,1
Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 jsem koupil na začátku sezóny, najel jsem zatím 12.000 km. Na cestě se chovají velmi dobře: Zatáčení, brzdění a akcelerace, na suchých i mokrých vozovkách. Jediný mínus je jízda v dešti v kolejích nebo v hlubších loužích. Cítit je voda pod pneumatikami a nutnost držet pevně volant. Předtím jsem používal pneumatiky Marangioni Zeta Linea se směrovým dezénem a jízda v lijáku bylo spolehlivější. Nicméně, všechny ostatní vlastnosti mnohem lepší u Bridgestone Potenza Adrenalin RE002.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Mazda 626 4/5 drzwi
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Pawel
4,0
Fierce drive - skvěle. Solid zeď, těžké. Jen pneumatika, která opravdu drží na zadní straně vozu v zatáčkách ... ale když to bylo umístěné v přední části této skvělé, i když ona pokračovala (pohon vpředu) a nejmenší nedotáčivost byl už na něm, to bylo opravdu těžké
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
-
Trvanlivost
-
voyo
4,0
Vynikající letní pneumatika. Alespoň pro mě. Pro tuto chvíli, jsem postavil na přední straně, ale po dvou sezónách mohou být hodnoceny v superlativech. Auto přežil neuvěřitelnou proměnu po jejich převzetí. Vibrace na volantu, který je již dlouho bojovaly neúspěšně jako ruky vzali! Opravdu zázraky dělal předtím, než se ho zbavit. Kola byla také vážení na auto. Ukázalo se, že to bylo hlavně Fulda Carat Progresso byl viník. Jízda na suché excelentní mokré trochu horší, ale stále velmi předvídatelné. Auto je po několika změn a motoru na 160km může způsobit pneumatik trochu práce. Potenza v souladu s ním perfektně! Musím říci, že reakce na pohyby volantu a obecné chodu vozu na nich se výrazně zlepšila. Doufám, že tato situace bude pokračovat tak dlouho, jak je to možné. Zatím jsem rád, a určitě doporučit.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Nissan Primera 4/5 drzwi P11 2.0 (103kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
-
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
-
Trvanlivost
-
Q-ba
4,0
Nedoporučuji tuto pneumatiku lidem, kteří jezdí jen pro práci, nákupy, a zpět. Chcete-li dosáhnout Tato pneumatika 100% svých možností, musí to být v teple. Jezdím na koni Impreza 240, a brzy po svém nástupu jsem se chtěl vrátit obchod pneumatik. Auto tančila tak, jak chtěl. Každý kruhový objezd, to byl boj s trakcí. Dokud jsem řídil auto za první návštěvě na trati s novými pneumatikami. Po 3 kola pneumatiky držela jako hloupá každém kroku od 20 do 30 km / h rychleji než na předchozích pneumatik Continental ContiSportContact () a musím dodat, že tato pneumatika je mnohem levnější. Ale jako vždy, něco za něco, pneumatika je hlasitější, a poměrně rychle mizí běhounu. Abych to shrnul: Pneumatika doporučuji lidem, kteří mají o něco více než 90 kilometrů pod kapotou, a stejně jako někdy na "kontrola" jejich dovednosti prahy vás :) Pro běžného benzínu, jsem se odradit zklamaný.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Subaru Impreza Sedan I 2.0i
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
-
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
10
11
12
Celkové hodnocení pneumatiky
4,3
Pohodlí
4,2
Jízda
4,4
Terén
-
Náklady
4,0
Koupit