Otevření
a zavření této nabídky:
Ctrl
+
M
Přejít do hlavního menu
Přejít na zápatí
Přejít na mapu stránky
Zjistěte stav objednávky
+420 296 180 465
+420 296 180 465
Dnes:
8 až 20
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Kontrast
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Nokian Tyres WR A3
Nokian Tyres WR A3 - Hodnocení uživatelů
38
39
40
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
Piotr
4,6
Překlad
Já rok 50000km, takže pneumatika mění poměrně často a mám dobrý přehled. Jízda při vysokých rychlostech, mě nutí starat se o výběr pneumatik, nikdy šetří peníze - to je můj život závisí na nich. Nokian A3 model je velmi dobrý při dálničních rychlostech až do 200 km / h (např. V Německu), pocit z vozu je velmi dobrá, bez ohledu na podmínky. Inhibice perfektní. Déšť není problém. Teplota -10 a zmrazené asfalt se nepřipojí, nebo pomáhat řízení Absu. Pneumatika třídy jako velký Dunlop 3D, i když jsem si myslel, pak to bude těžké utkání. Celkově bych doporučil každému, kdo A3 stará o sebe a svou rodinu. Jel jsem 8.000míle za různých podmínek (včetně v horách při -10 ° C). Pneumatika se nepodařilo zvýšit spalování v porovnání s letními pneumatikami. Tire Vyvažování hladký. Ve srovnání s letními pneumatikami (I Dunlopy) bit hlasitější, ale tišší než mnozí jsem měl zimní pneumatiky.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Sníh a snehová břečka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
5
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
5
Trvanlivost
5
Kuba
4,6
Překlad
Hlavním problémem je zřejmě slabší trakce při rozjezdu na mokrém povrchu, ledu a sněhu je o brzdění na sněhu a ledu brilantní. Super trakce, pneumatika je předvídatelný, je snadné cítit hranice trakci. Obecně se doporučuje.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Sníh a snehová břečka
5
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
pawik
4,5
Překlad
Toto je druhý Nokian. Předchozí Nokian WR koupil v roce 2008, prodal spolu s autem v únoru. Vykonávat velký, takže jsem si koupil další z téže společnosti. Nenechte se oklamat. Nevím, jak proti oděru, ale staré pneumatiky po několika letech zůstal 5mm běhoun! A řídil desítky tisíc kilometrů.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Sníh a snehová břečka
5
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
-
Paweł
4,5
Překlad
To je moje druhá sada zimních pneumatik od Nokian. Nejprve jsem si koupil druhé auto velikosti 185/60/14 (Model WR D3). Po prvních sníh a bláto, řekl jsem, že to byl nejlepší zimní pneumatika jsem kdy měl (a jel jsem Kleber Krisalp HP, Fulda Montero Cristall, BF Goodrich G-Force Winter, Goodyear UltraGrip 7). Tak jsem se rozhodl koupit Nokia pro druhé auto. Tentokrát padla volba na modelu WR A3 ve velikosti 205/50/17. A zde také být zklamáni. Asymetrický dezén je tišší než WR D3, a to i daří lépe v suchém prostředí. Sníh srovnatelné s WR D3 - to je vzrušující. Pneumatiky dělali v Rusku, a tam nebylo nějaké problémy s jejich vyvážení (a takovými názory lze nalézt na internetu). Pneumatiky byly urovnány na zbrusu novém autě a všechno je v pořádku. Příští bude také Nokia.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Sníh a snehová břečka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
5
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
-
viggen
4,5
Překlad
Moje auto má 260HP a velký moment. Potřeboval jsem pneumatiku, která mi dá dobrý výkon i v zimě. Nemluvím o závodění, ale v nouzových situacích, takže mohu se na ně spolehnout. Našel jsem ho. Při spouštění a brždění dělá práci, a to i na zledovatělých vozovkách. Bohužel, po jízdě 7tys mil jsem strávil 1,5 mm dezénu - ale něco za něco. Někteří lidé píší o hluk pneumatiky. Je to hlasitý, ale vůz segmentu D jsem nic neslyšel. Může to být i ve zvukotěsných kabiny? Potlačení nerovnosti rovněž nemůže hodnotit dobře, protože auto tvrzené pozastavení a hodnocení bude nespolehlivý. Koupil jsem tuto pneumatiku kvůli dobrou hodnotu za peníze. Pneumatiky Dunlop / Pirelli / Goodyear se přeceňuje. Věnovat pozornost, zda je pneumatika se vyrábí v Rusku a ve Finsku, pro mnei na tom záleželo.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Sníh a snehová břečka
5
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
3
AWD
4,4
Nokian WR A3 - rozhodně dobré pneumatiky. Začnu jejich zápory. Nejsou tak dobré jako prémiové produkty. Ne že by existovaly nějaké vibrace, ale sama o sobě je cítit mírně horší kvalita než u dražších výrobců tím, přes otřesy nahoru a dolů (minimální, ale jsou). V tomto ohledu jsem velmi vybíravý a dávám na to pozor. Na stejné disky jsem nasadil v sadu Pirelli, které sedly dokonale a k těm nemám absolutně žádné stížnosti, v případě Nokianů bylo hůř. Obě sady byly váženy na stejném stroji s testem na silnici. Kromě toho v rozměru 17 palců vypadají trochu jako by po celou dobu nebyly nahuštěny. Za plusy pneu Nokian WR A3: především ticho na mokrém i suchém povrchu. Byl jsem překvapen velmi pozitivně, že je téměř neslyším - a ne jen jako zimovkz, ale obecně pneumatiky. Zázrak na sněhu, hlavně na ujetém nebo namrzlém sněhu. trakce v přední části dobrá, ale ne zázračná. Brždění se uržuje nad vysokou úroveň. Velmi pěkně potlačení nerovností. Obrovským plus pro pneu je ochranný lem přes disk. Uvidíme, jak to bude pokračovat, tedy, jak dlouho si zachovávají své vlastnosti. Celkově bych doporučil, protože za ty peníze nekoupíte lepší nové zimní pneumatiky.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Sníh a snehová břečka
5
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
5
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
tosz
4,4
Překlad
Několik sezón przejeździłem na svého předchůdce, WR. Neměl jsem žádné problémy - v rozbředlém sněhu, sníh, mokrý chodník (Náhodou jsem se jít na zimówkach až duben ;-). Myslel jsem, že Continentalami, ale vzdali - cena je podobná, a riziko "kousací" v Ford C-Max - velké. Vybral jsem si osvědčený produkt.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
pouze ve městě
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Sníh a snehová břečka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
ar2r
4,4
Jednalo se o první novou sadu pneumatik, spolu s autem jsem dostal Hankooki I-CEPT evo = tragédie. Zdá se, že pneumatiky této značky byly vyráběny dříve ve Finsku, nyní je to Rusko. V zimních podmínkách si Nokian WR A3 vedou velmi dobře, není nic k porovnání s Hankooky, které po 3 letech byly tvrdé jako skály (ročník jsem zkontroloval podle DOT) Pokud je příliš teplo, jsou možná trochu měkké, ale na sněhu je to ideál ideálů.Na dlouhé rychlé transporty úžasné. Nedostatkem bylo, že po vyvážení potřebují trochu času, aby si sedly, v mým případě bylo potřební další vyvážení po najetí 2000 km, kdy se objevilo tlučení volantu při brzdění a lehce cítitelné drkání karosérie. Nenašel jsem větší opotřebení běhounu, snad proto, že zima byla poměrně krátká letos :) Pro lidi, kteří rádi rychlou a agresivní jízdu, doporučuji vyšší index rychlosti.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Sníh a snehová břečka
5
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
Chris Smith
4,4
Překlad
Mám tyto pneumatiky na celý rok. Dobrý na opotřebení - město / dálnice / země ... nikdy mě nezklamal za každého počasí. Nikdy se nedívejte zpět - je to skvělá pneumatika. Opravdu úlovky z ostatních řidičů však, když se mě snažíte sledovat jejich další nižší výběru pneumatik. Tento starý Ford opravdu ukáže nejnovější Merc v těchto podmínkách:-)
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
pouze ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Sníh a snehová břečka
5
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
1
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
5
Trvanlivost
5
Andrzej
4,3
Překlad
pneumatiky opravdu cool. I přesunout S-maxem váží tak málo autíčko. Nikdy jsem pneumatiky selhal. Možná, že jednou se objevil ABS světlo, ale vzhledem k tomu můj styl jízdy jsem velmi spokojen. Zatáčení dobře držet, autíčko váží hodně. S-Max je v plném proudu při vyšších převodových stupňů :) Pravděpodobně ne cestovat snadno. Životnost pneumatiky je senzační, mám je a pneumatiky druhou sezónu, jako nové. Jedinou nevýhodou je, že tato pneumatika, která je trochu nahlas, ale vynechat skutečnost, že právě to, že mi to nevadí. S čistým svědomím doporučit
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Sníh a snehová břečka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
5
Trvanlivost
5
38
39
40
Celkové hodnocení pneumatiky
4,3
Pohodlí
4,2
Jízda
4,4
Terén
-
Náklady
4,2
Koupit