Otevření
a zavření této nabídky:
Ctrl
+
M
Přejít do hlavního menu
Přejít na zápatí
Přejít na mapu stránky
Zjistěte stav objednávky
+420 296 180 465
+420 296 180 465
Dnes:
8 až 20
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Kontrast
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Nokian Tyres WR D4
Nokian Tyres WR D4 - Hodnocení uživatelů
22
23
24
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
Rafał
4,4
Překlad
Vysoce výkonné pneumatiky. Dobře vychovaný na mokré suché vozovce. Nízký profil nevadí na nezpevněných cestách. Worth doporučovat.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4,2
Mokrá vozovka
4,2
Sníh a snehová břečka
5,0
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4,2
Potlačení nerovností
4,2
Jíné
Vzhled pneumatiky
5,0
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4,2
Trvanlivost
-
emef
4,4
To vše závisí na tom, jak kopii vůle. Porovnání Tyto pneumatiky WR G2 a WR D3, bohužel drastické změny na straně plus jsem neviděla. Zatímco WR G2 mi zaklepal přilnavost na sněhu, d3 je to jen zachována úroveň, jako D4. Skutečnost, že sledování jízdě na zaplavené silnici je fantastický, ale jízdní pohodlí na suché listí hodně být požadovaný. Za prvé pneumatiky dunění přes rychlostní rozsah 80-100, jednak rovnováhu rychle spaprało a musí být znovu zvážen ... Chápu, že tato nová řada i nové pneumatiky, ale mohl dělat lépe. To je obecně velmi dobré, ale za cenu, kterou mají vysoké očekávání. V porovnání s konkurencí - tak bych si vybrat opět stejné.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4,2
Mokrá vozovka
5,0
Sníh a snehová břečka
4,2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1,8
Potlačení nerovností
2,6
Jíné
Vzhled pneumatiky
-
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
5,0
Trvanlivost
-
Petr
4,4
Pneumatika zachovává chladnou hlavu a také s více než 300 koní, ale ..No jen málo, ale .Pierwsze na nad + 10 ° C při brzdění z vysoké rychlosti strašně ohýbá - dost z vás dojem, že se chystáte ráfek, na zem a jen pocit, že na volantu navíc, nad + 8-9stC během brzdění dělá podivné zvuky (něco takového výslovně hučí a píšťalky, kupodivu od začátku jsem si myslel, že jsem stále přicházejí brzdy), druhou Downer, ale mizí v jeho očích, jen v porovnání s předchozím modellu Zde odosze wrwazenei guma, které je 3x Seznam uživatelů měkčí než v WRD3. O několik dní jízdy v dodatnch teploty, někteří rychleji zabrzdil najednou mít 16 tisíc 8 mm běhounu v blízkosti 4 mm km místo. Jakékoli super-agresivní jízdy, nejvíce dálnice a je klasifikován jako největší nevýhody pneumatiky. Na straně plus? Lepidla pro suché lepší než typ letní pneumatiky Dunlop Sport MAX na mokré na všech zjevení, protože jsem v podstatě může jezdit, jako kdyby tam byl žádná voda na silnici Celkově se poslední slovo: Je-li dost jezdí dál a jsou závislé na vysoké využití výkonu a vysokou stuktecznosci bralbym ve tmě, ale v případě, Jedete na hodně z toho přizpůsobili s ohledem na nutnost koupit 2 sady během jednoho zimě, a už vůbec ne spolehnout na to s vámi dost dobře a pro druhý rok .Wybor patří tobě milý kupující.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4,2
Mokrá vozovka
5,0
Sníh a snehová břečka
4,2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2,6
Potlačení nerovností
4,2
Jíné
Vzhled pneumatiky
3,4
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2,1
Trvanlivost
1,0
Struan2
4,4
Překlad
I používat pouze pneumatiky od konce října 2015'm šťastný. Pneumatiky jsou tiché auto vede dobře. S cílem zajistit lepší zpětnou vazbu, musí przejeździć celou zimní sezónu.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5,0
Mokrá vozovka
4,2
Sníh a snehová břečka
4,2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4,2
Potlačení nerovností
4,2
Jíné
Vzhled pneumatiky
4,2
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4,2
Trvanlivost
-
Jarek
4,4
Překlad
Pneumatiky využívá dva měsíce. Sníh moc co říct nemůžu. Na suché i mokré vozovce vést senzační. Valivý odpor - spotřeba paliva beze změny. Hałas- pro zimní pneumatiky, zjevení. Nemám pocit, že bych jet na zimní pneumatiky. Teď už jen čekat na sníh.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5,0
Mokrá vozovka
4,2
Sníh a snehová břečka
4,2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4,2
Potlačení nerovností
4,2
Jíné
Vzhled pneumatiky
4,2
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4,2
Trvanlivost
4,2
K.N.
4,4
Překlad
Je těžké posoudit jejich výkon na sněhu, protože to ještě nebylo
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5,0
Mokrá vozovka
4,2
Sníh a snehová břečka
4,2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5,0
Potlačení nerovností
5,0
Jíné
Vzhled pneumatiky
5,0
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
5,0
Trvanlivost
-
Piotr Kowalik
4,4
Překlad
Po takovém nízkým počtem najetých kilometrů pro mě těžké jednoznačně rozhodnout, ale zatím pokrok je povzbuzující. Zatím jsem jel na vrcholu Michelinach a Goodyearach a Nokianami jsem se zabýval poprvé. Zdá se, že o nic horší než mnohem dražší konkurenta.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5,0
Mokrá vozovka
4,2
Sníh a snehová břečka
4,2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5,0
Potlačení nerovností
5,0
Jíné
Vzhled pneumatiky
5,0
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4,2
Trvanlivost
-
TIK
4,4
Překlad
Můžu upřímně říct, že jeho stojí za každý cent
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4,2
Mokrá vozovka
5,0
Sníh a snehová břečka
4,2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4,2
Potlačení nerovností
5,0
Jíné
Vzhled pneumatiky
5,0
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4,2
Trvanlivost
-
patyn
4,4
Velmi tichá pneumatika - poprvé jsem měl zimní pneumatiku, která je na suché silnici výrazně tišší než letní pneumatika. Je prakticky bezhlučná. V terénu spotřeba paliva znatelně klesla a ve městě je to ještě lepší (téměř o litr na 100 km méně). Na mokrých, namrzlých a mírně zasněžených silnicích je přilnavost pneumatiky Nokian WR D4 jednoduše fantastická. Na suchu je to o něco horší - ASR reaguje a omezuje ostrý rozjezd. Když jsem viděl, že se pneumatiky vyrábějí v Rusku, měl jsem zpočátku obavy, ale zcela zbytečné, protože nové Nokian WR D4 jsou mnohem lepší než přeceňované Michelin ALPIN 5, které jsem loni obul na své vozidlo Audi A6.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3,4
Mokrá vozovka
5,0
Sníh a snehová břečka
5,0
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5,0
Potlačení nerovností
5,0
Jíné
Vzhled pneumatiky
5,0
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4,5
Trvanlivost
4,2
limak33
4,4
Na začátku jsem se napsat, že jsem neměl možnost ještě otestovat pneumatiky na sněhu a rozbředlého sněhu. Mám podezření, že koblihy jsou dobré cvičení a sníh. Měl jsem dilema popírá, že zimní pneumatiky koupit. Četl jsem spoustu názorů a jako obvykle jsem hledal pro více známých značek. Naštěstí jsem se rozhodl Nokian wr4d. Pneumatiky jsou nejsprávnější, rozjíždění trošku zwawiej světel na mokré bez zahrnutí tažnou sílu na 300hp opravdu vystřelí jako prakem. Doporučit Doporučit a znovu bezpečné ovládání. S OPONEO mají koblihy v této zemi, co vyprodukují, a nevyrábí v Rusku, protože tam jsou časy, které znám.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nedostatek údajů
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5,0
Mokrá vozovka
5,0
Sníh a snehová břečka
3,4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4,2
Potlačení nerovností
4,2
Jíné
Vzhled pneumatiky
5,0
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4,2
Trvanlivost
-
22
23
24
Celkové hodnocení pneumatiky
4,5
Pohodlí
4,4
Jízda
4,5
Terén
-
Náklady
4,3
Koupit