Otevření
a zavření této nabídky:
Ctrl
+
M
Přejít do hlavního menu
Přejít na zápatí
Přejít na mapu stránky
Zjistěte stav objednávky
+420 296 180 465
+420 296 180 465
Linky vypnuté
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Kontrast
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Pirelli P7 Cinturato
Pirelli P7 Cinturato - Hodnocení uživatelů
14
15
16
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
dry
4,0
Při nákupu této pneumatiky, jejíž kvalita patří k prémiové třídě, jsem očekával luxus s velkou L. Možná nejsem zklamaný, ale pravděpodobně překvapen, protože jsem očekával o něco lepší prezentaci. Funguje perfektně na suché vozovce, dobře se drží na asfaltu a nedělá příliš mnoho hluku, v deštivých podmínkách si nemůžete příliš stěžovat, i když při vysoké rychlosti projíždíte kaluží, drží se stopy. Pneumatiky jsou přiměřeně tiché. Překvapilo mě však, že jsem na mírném kopci nemohl jezdit na mokré trávě. I když jsem použil plyn mírně, vyklouzli, jako by gumy byly "plešaté". Po první sezóně používání se navíc na jedné z pneumatik v bočnici objevil balón a běhoun byl také silně opotřebovaný. Pravděpodobně to nestálo za to platit, protože se jedná o pneumatiku prémiové třídy, která se příliš neliší od pneumatik střední třídy nebo dokonce nejlevěnjších gum.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
5
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
2
JT
4,0
Moje jediná mírné kritika by byla, že je to trochu hlučný na dálnici. Jiné než to brilantní pneumatiky vysoce reccommeund
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
BMW 5 Series Sedan F10 520d EfficientDynamics Edition (135kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
4
Cezary Cezary
3,9
za ideální cenu pneumatiky pouze zdánlivý nevýhodou je hluk
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Audi A4 Sedan B8 2.0 TDI (88kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
MG
3,9
Nevím, odkud pocházejí názory na trvanlivost této pneumatiky - mám 30 tisíc. km. pneumatiky v rozměru 245/45/17 na zadní nápravě jsou pryč. Nejezdím jako blázen, spíše mírně, skutečnost, že auto je těžké + zadní pohon, ale opotřebovávaly by se tak? Přední strana naopak klidně přitáhne další 2 roční období - 3-4 mm k rozchodu. Kromě toho pneumatika jako každá jiná.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Mercedes Klasa E Sedan W212 200 CGI (135kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
2
Czeloo
3,6
Obecně platí, že pneumatika není špatný, ale není vhodná pro některá vozidla. Výhody: - dost nízký valivý odpor - velmi dobrá přilnavost na suchém a dobra kontrola v případě ztráty přilnavosti - dobrá přesnost řizení, - slušný životnost - dobra kontrola při ztrátě přilnavosti na mokrém - docela snadné vyvažování a pneumatiky garantuji „hladkou” jízdu - slušný odpor na akvaplaning, - největší výhodou pneumatik je ovládání vozu po ztrátě přilnavosti na suché a mokré (také snadno vycítit, kdy dojde k prokluzu) a přilnavost na suché vozovce. Nevýhody: - od začátku poměrně značný hluk - šustění a jasně je to z důvodu vysoké tvrdosti běhounu - největší nevýhodou je, že pneumatika zvyšuje plavení auto ve vyjetých kolejí, testováno také v BMW E92. Vůz právě začíná táhnout vpravo vlevo, je to horší ve srovnání s jinými pneumatikami, - přilnavost na mokré prvním sezona velmi dobrá, další už horší… - Potlačení nerovnosti, jako je v pořádku, ale ve srovnání s měkkou Goodyear znatelně horší. - Vzhledem k tvaru běhounu pneumatiky je citit větší opor na volantě při parkování.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Opel Astra Hatchback H 1.8 (5/110)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
3
ArturŁ.79
3,5
Pokud plánujete vyměnit pneumatiky po třech sezónách na nový příkaz. Můj po 35k. prasknout do drážek běhounu - vápenné pneumatiky jsou hlučné, porovná ji s zimní pneumatiky Jokohamě v driwe - nemůžu slyšet rozdíl. Pokud jde o přilnavost na suché i mokré vozovce je to velmi dobře. to jsou jediné klady těchto pneumatik. Myslím si, že když se na kole tragicky, takovou kartoflaki jako velká Fiat. Vytrvalost je nejhorší chyba těchto pneumatik.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Toyota Avensis Sedan II 2.0 D-4D
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
2
lolek
3,4
Měl jsem několik různých sad pneumatik Pirelli. Od P3000 až P7 Cinturato. Pravděpodobně používání Pirelli je otázkou zvyku ke značce. K poslední sadě Pirelli měl jsem nějaké námitky. Jde o to, že po 20000 kilometrů velmi snadno poškozil jsem pneumatiky. Koupil jsem si novou sadu pneumatik Pirelli a na záčátku při namontování a vyvažovaní měl jsem nemalý šok… Musel jsem použit 70 g závaží, je to opravdu hodně… Vždycky bylo to maximalně 15-20g. Nevím proč… Škoda, že pneumatiky, na kterých je možno jezdít 240 km/h musí mít tolik hmotnosti. Myslím, že jsou to poslední pneumatiky Pirelli. Jestli jde o vlastnosti je velmi dobrá na mokrém.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Jancik
3,3
Největším překvapením je, že pneumatiky jsou mnohem hlasitější než zimní Continental. Po 15 000 se již pokouším vyměnit běhoun, protože zbývá jen velmi málo běhounu. Jezdím hodně po dálnicích, někdy 160-200, takže to možná vysvětluje opotřebení. jen italská práce. Nedoporučuji
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
-
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
1
BMW E91
3,2
Nevím, na základě čeho Pirelli dostal souhlas těchto pneumatik od BMW. Už jsme se rozloučili s runflatami vzhledem k velmi tvrdé odpružení mé tři. V kontrastu, jsem nemile překvapen, po výměně zimních pneumatik (kontinentální) na pneumatikách Pirelli. Pneumatika je velmi hlasitý zvuk při změně rychlosti, jak v dodávkových nebo ještě něco horšího. Zdá se také, špatně - v tom, že jsou více konvexní strany. Pokud jde o jízdní vlastnosti, obecně jsou v pořádku, nemám rád přední pneumatiky jen hluk při rychlém průjezdu zatáčkou - ale to může být příliš měkké pneumatiky víno pro pozastavení BMW nastavit runflaty - Znovu jsem se zeptat, odkud to přišlo od schválení BMW? V mokru je velmi dobrá. Obecně platí, měkké, pohodlné na nerovné, ale velmi hlučný a horší brzdění. Nedoporučuji.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
BMW Seria 3 Touring E91 320d
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
5
Jíné
Vzhled pneumatiky
2
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
-
bromic
2,8
Bohužel jedna z pneumatik, která byla nainstalována v mém autě, má nevýhodu. Je to jasně hlasitější. Čím rychleji jdu, hluk roste. Poslouchejte, jako by to „bilo“. to není výsledkem špatného vyvážení, protože to bylo dvakrát zkontrolováno a přesunuto zepředu dozadu. PO hodinové jízdě rychlostí 90–120 km / h zůstává hluk v uších. To je pravděpodobně způsobeno nějakou výrobní vadou. Podle mého názoru by prémiový výrobce pneumatik takový skluz neměl mít, proto pneumatiku hodnotím průměrně. S vyšším točivým momentem na mokré vozovce ztrácí vůz při akceleraci přilnavost. Pneumatika není náchylná k nadměrnému oděru, proto zde dávám body navíc
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
VW Passat Variant B7 2.0 TDI BlueMotion (103kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
-
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
3
14
15
16
Celkové hodnocení pneumatiky
4,3
Pohodlí
4,1
Jízda
4,4
Terén
-
Náklady
4,1
Koupit