Pirelli P7 - Hodnocení uživatelů

Setřídit podle:
dobex
3,3
Druhý pneumatika (a já používám jim pouze 2 sezóny) je uvnitř boule a nakonec zlomí. No, ten výbuch při 20 km / h, nic se nestalo. Ale včera jsem změnil na zimních pneumatik, tentokrát v pravé přední kola byla stejná ... jen teď, naštěstí nerozbil ...

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky3
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
Tomek
3,3
Nevím, co je to rozkoš předchůdce, ale pneumatiky slabý, ale docela dobrý v brzdění na mokru, ale pohyb v tenké vrstvě na suchou již svištění při pohledu na oranžové světlo. Na cenu můžete očekávat mnohem více.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky3
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
trol-olo
3,2
Wet špatné, velmi často na příliš rychlé trakce (Fiat Bravo 90 hp, takže průměrný růst) "vlečný" v místě :-( Shakes pak jako peklo, poprvé jsem si myslel něco, co narazila do pozastavena ;-) Ale celkově na léto dobře. V zimě, sníh by měl být zákaz jízdy na těchto pneumatikách (Ověřil jsem si, než jsem si koupil pneumatiky).

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Fiat Bravo Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
gienadij
3,1
Pneumatika pohodě za předpokladu, že není prší. mokré neradí - nedrží při spouštění, nedrží v zatáčce, inhibici tohoto masakru. průchod je tichý a spíše komfortní (Yoko to není), v našem podnebí a fwd auto s motorem v přední části tvrdého štětina nedorozumění. Chystám se je nahradit v Jokohamě nebo Bridgestone ER300 C.DRIVE. škoda, Passat má takovou divnou velikost, jak nejlépe vzpomínám GY f1 asymetrický, ale nehodí

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky3
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
Les
3,0
Předtím, než jsem použil pneumatiky Michelin. Ve srovnání s nimi, Pirelli P7 je určitě hlasitější (zvuk "kliknout", jasně slyšet na povrchu betonu, jako jsou garáže), kromě toho výrazně vzrostla spotřeba paliva. Znatelně!

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:v terénu a ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Subaru Legacy
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky3
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost3
les
3,0
No, jsem unavený z jízdy na mém původním Michelinach Pilot a chtěl Pirelli ... Neexistuje žádné srovnání. Pirelli jsou hlasitější při jízdě na beton zdát nepříjemný zvuk. Měl jsem pocit, jako držet na zemi. Kromě neuvěřitelně zvýšenou spotřebou paliva 0,7 l/100 km. Zklamání ...

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:níže 2000km
Místo používání:v terénu a ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky4
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
Maciej
2,9
Pneumatiky v ideálním případě udržet auto při vyšších rychlostech a zatáčení, však mají vážnou nevýhodu, po ujetí 20 tys.km přední začne velmi rychle a hlučně opatřit zuby. To není chyba suspenze, protože nové BMW 525 E60 koupil na těchto pneumatikách a po 30 tys.km vyměnit za novou sadu, na chvíli jsem se zmínit druhou sadu. díky nové přední wyząbkowania.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky3
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost1
Tereee
2,8
Pneumatika namontována ve výrobním závodě Seacie Altea TDI (143PS, 345Nm). Vzhledem k těžké vpředu, přední pneumatiky se chystáte vyhodit 30-35000. km (jízda na trasách rychle, ale v rozumných mezích). Nicméně, s takovým palivem tekla není nadměrné akvaplaningu (v ostření měl P6000 a srovnatelné běhounu a mrholení, bál jsem se, aby se v autě). Největší nevýhodou je, kromě rychlé spotřeby, hluku a kousací hrůzný v przednionapędówce. Teprve po založení zimních pneumatik začala slyšet vaše myšlenky. Zadní pneumatiky tak wyząbkowane, že i přes mírné opotřebení běhounu, jdou na skládku. Nedoporučuji, aby przednionapędówek s těžkým motorem. Možná tylnonapędówkach jsou irelevantní!

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Seat Alhambra Van
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy1
Trvanlivost1
Nerone
2,6
Jedním slovem tragédie. Nebude to vyvážit obecné kmitání na 150 km / h Na mokré auto plave, suchý povrch a změní v pořádku, ale pokud je dobré odpružení. Zdá se, že produkce je v Rumunsku, jako pneumatiky žádné informace.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku2
Potlačení nerovností2
Jíné
Vzhled pneumatiky2
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
marcelog
2,5
I v pneumatikách 3 dny a psaní výrobcem aquaplaningu je chyba! První déšť a jít na jednoduchou 2-band silnici (ok.130km / h) a uvidíte, že hladina vody v levém jízdním pruhu může mít 5-10 metrů dlouhé (ne hluboko!) Po vstupu do vozového parku pustil a začal se otáčet doleva ... skoro wylądowałbym na lištu ... sčítání, na suchých silnicích v pořádku až na malý hluk, déšť bych poradit nesmí překročit 80km/hi neznamená popis pneumatiky je skvělá pro déšť .. .

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:níže 2000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:klidný
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy1
Trvanlivost1
Celkové hodnocení pneumatiky
3,5
3,4
3,6
-
3,1