Pneumatika má symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake – Trojvrcholová hora se sněhovou vločkou). Znamená to, že pneumatiky splňují požadavky Evropské Unie tykající se zimních pneumatik. Symbol je poskytnutý konkrétnímu modelu pneumatik po přesných testech kontrolujících přilnavost na sněhu.
testy pneumatiky Pirelli Scorpion Winter 2:
2023
Auto, Motor und Sport
255/45 R20
velmi dobrá
-
Auto Bild
225/60 R18
vzorný
-
ACE/ARBÖ/GTÜ
235/55 R18
doporučený
-
Stupnice hodnocení:
Nejvyšší
nejnižší
Pirelli Scorpion Winter 2 je pneumatika třídy premium, typu High Performance. Je určena do SUV a navržena speciálně pro zimní ježdění, které klade vysoké nároky na pneumatiky. Tento model přináší nekompromisní vlastnosti a vysokou kvalitu. Tím se výrazně zvyšuje bezpečnost na cestách, ale i jízdní komfort.
V modelu je použita inovativní gumová směs. Ta ve srovnání s předchůdcem zvyšuje výkony pneumatika během deštivého počasí nebo sněžení a celkově při klesajících teplotách. Více propracovaný je také dezén, konkrétně pak:
Tvar – má zajistit dlouhou dobu používání pneumatiky, vysoký jízdní komofrt a nízký valivý odpor spojený s nižším spalováním;
Příčné drážky, táhnoucí se v kuse mezi okraji a skládající se do tvaru písmene V – to se odráží v uspokojivých vlastnostech během jízdy na zasněženém nebo mokrém povrchu;
Sněhové hrany – to jsou dodatkové zářezy, díky nimž se pneumatiky lépe přidrží na sněhu a ve výsledku neztrácí na své přilnavosti;
Přerušené drážky připravené na odvádění většího množství vody, fázování drážek – toto řešení minimalizuje riziko podklouznutí v důsledku aquaplaningu.
Co je zajímavé, po najetí dalších a dalších kilometrů a spři postupném sjíždění se dezénu teprve pneumatika Pirelli Scorpion Winter 2 odkrývá své další vlastnosti. Mění se především její trojrozměrné lamely – a to tak, aby efektivita celého modelu zůstala po celou dobu na vysoké úrovni, kromě přirozeného úbytku vrstvy gumy.
Pirelli je italský výrobce pneumatik třídy premium, který si už více než 140 let drží svou pozici na trhu. Pneumatiky s typickým logem neznají kompromisy – hlavně proto, že jsou navrhovány na základě zkušeností z motosportu.